31 Jul
31Jul

מה היא מדפסת מדבקות ולמה אנחנו צריכים אחת?

במאמר זה אסביר מה היא מדפסת מדבקות ואיך היא עובדת. מדפסת מדבקות יכולה לחסוך לך זמן,כסף,נייר, לעומת הדבקה או חיתוך של מדבקות באופן ידני (יש מגוון ענק של מדפסות ופתרונות הדפסה, לכן חשוב להכיר היטב את הצורך העסקי שלך ולרכוש מדפסת מתאימה). אני אדגיש, מדפסת מתאימה יכולה לחסוך לכם זמן יקר והרבה כסף. מדפסת מדבקות יכולה להעניק לך את האפשרות לעיצב את המדבקות שלך באמצעות תוכנות שונות, ולהשתמש במאפיינים כמו צבע, גרפיקה, גודל, ועיצוב.




איך מדפסת מדבקות עובדת ?

 מדפסת מדבקות היא מכשיר שמאפשר להדפיס תוויות, סמלים, ברקודים, ועוד על נייר מדבקה או חומרים אחרים. רוב המדפסות ברקוד הנמכרות בשוק הן מדפסות תרמיות העובדות באמצעות החלת חום על הנייר או על הריבון וכך נוצר בעצם ההדפסה. החום מיוצר באמצעות ראש הדפסה של המדפסת. הדפסה תרמית היא תהליך הדפסה דיגיטלי שמשתמש בחום כדי לייצר תמונה מודפסת על נייר. ישנם שני סוגים עיקריים של הדפסה תרמית: הדפסה תרמית ישירה (DT) והדפסה תרמית בהעברה (TT).

הדפסה תרמית ישירה (DT) משתמשת בנייר מיוחד שנקרא נייר תרמי, שמשנה את הצבע שלו בתגובה לחום. הנייר מועבר לראש הדפסה, שמחומם באופן אלקטרוני באלמנטים זעירים. האלמנטים מחוממים באופן משתנה בהתאם לתמונה הרצויה, ומייצרים נקודות שחורות או צבעוניות (בהתאם לנייר) על הנייר. הדפסה זו מתאימה לשימוש במדבקות, קבלות, כרטיסי בר-קוד, או מדבקות משלוח ועוד.


 הדפסה תרמית בהעברה  (TT) משתמשת בריבון (Ribbon), שהוא סרט שעליו מודבקת שעווה או חומר אחר. הרבון מעבר למדבקה, שעליה אנחנו רוצים להדפיס. הראש הדפסה מחמם את האלמנטים באופן משתנה, ומעביר את החומר מהרבון למדבקה .הדפסה זו מתאימה לשימוש בתוויות, מדבקות, בד, או משטחים אחרים.


 איך לבחור את המדפסת המתאימה לצרכים שלנו?

 אין תשובה אחידה לשאלה איזה מדפסת מדבקות לקנות, מכיוון שהכל תלוי בצרכים, בתקציב ובמטרות של העסק. בחירת המדפסת המתאימה לצרכים שלכם תלויה במספר גורמים, כמו תדירות ההדפסה, סוג הנייר, איכות התמונה, תקציב, מהירות הדפסה ועוד. כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע כדי להתאים את מדפסת המדבקות לצרכים של העסק שלך.
בעל מקצוע אמין ישאל את הלקוח הרבה שאלות על הצרכים העסקיים שלך בכדי להבין איזה מדפסת להתאים ללקוח. (שאלות על: מהירות הדפסת, איכות הדפסה, איזה נתונים הלקוח רוצה להדפיס, מה גודל המדבקות, תדירות ההדפסה, על איזה סוג מדבקה הוא מדפיס ועוד...)

להסבר מעמיק בנושא "בחירת מדפסת מדבקות" עבור ל: מאמר מקצועי לבחירת מדפסת ברקוד - R4U - חנות למוצרי ברקוד      

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.